خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 16:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین‌زهی مطرح کرد:

دوبانده‌سازی راه ارتباطی نصرت‌آباد به زاهدان/دستور وزیر راه برای تسریع روند تکمیل پروژه دوبانده سازی مسیر زاهدان به خاش

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس، با بیان اینکه برای اولین بار در سطح سیستان و بلوچستان توانستیم راه ارتباطی نصرت‌آباد به زاهدان را به عنوان اولین شهری که به مرکز استان متصل می‌شود، دوبانده کنیم از دستور بذرپاش برای تامین اعتبارت لازم جهت تکمیل پروژه دوبانده سازی مسیر زاهدان به خاش خبر داد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که پیرامون راه‌های حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: برای اولین بار در سطح استان سیستان و بلوچستان توانستیم راه ارتباطی نصرت‌آباد به زاهدان را به عنوان اولین شهری که به مرکز استان متصل می‌شود، دوبانده کنیم.



نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرای این پروژه از 17 سال قبل یعنی از سال 85 آغاز شده و ظرف 14سال تنها برای 40کیلومتر آن انجام شد اما در مدت 3 سال گذشته حدود 65 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسید.



وی تصریح کرد: مسیر خاش به زاهدان یکی از مسیرهای حادثه‌خیزی بوده که به دلیل بیشترین میزان ترددی که دارد متاسفانه شاهد تعداد زیادی تصادفات منجربه فوت در آن هستیم.



این نماینده مردم درمجلس یازدهم، یادآور شد: در سنوات گذشته اقداماتی به عنوان بهسازی در این مسیر انجام شد اما در 3سال گذشته با موافقت دولتمردان پروژه دوبانده سازی مسیر زاهدان به خاش در اولویت قرار گرفت که در حال انجام است کما اینکه پیمان‌سپاری چهار قطعه آن انجام شده است و فقط یک قطعه از آن باقی مانده است.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما با وزیر راه و شهرسازی نشستی در این رابطه داشتیم و قرار شد اعتبارات لازم برای تکمیل این یک قطعه باقی مانده نیز تامین و این پروژه در اسرع وقت تکمیل شود تا بتوانیم با ایمن‌سازی این مسیر میزان تصادفات را به حداقل برسانیم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 372738
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار